2MATTER WORKSHOP KLANTBELANG  CENTRAAL!

‘Het klantbelang centraal’ is in de financiële sector het nieuwe en belangrijke motto voor de komende jaren. De AFM heeft het ‘klantbelang centraal‘ als één van de speerpunten van haar toezicht benoemd. De AFM hecht hier zoveel belang  aan omdat het centraal stellen van het klantbelang de beste kans biedt dat klanten op een eerlijke manier worden behandeld. Dit is dan ook de beste manier om te voorkomen dat affaires rondom financiële producten, als aandelenlease en woekerpolis, opnieuw kunnen ontstaan. Het centraal stellen van het klantbelang zal daarnaast een grote bijdrage kunnen leveren aan het duurzaam herstellen van het vertrouwen in de financiële sector. Als u het klantbelang centraal wil stellen dan zult u zich dus eerst moeten verdiepen in uw klant! Voor uw zakelijke klanten begint dit met een goed inzicht in de verschillende componenten van zijn bedrijfsmodel. Om een goede gespreksbasis te hebben zal in deze workshop het  ‘Dynamisch Business Model®’ als uitgangspunt besproken worden. U begrijpt de business van uw klant en gaat het handelen en denken van de klant uitdagen door hem nieuwe inzichten te geven.

diagram

 

Dynamisch Business Model® Vroom

INHOUD

  • Klantbelang centraal: WAAROM, WAT, HOE EN WIE
  • Een intuïtief klantbelang dashboard
  • Klantbelang integraal in beeld
  • Wat vraagt de klant van u?
  • Dynamisch Business Model® Vroom
  • De waardepropositie van de onderneming

BESTEMD VOOR

Adviseurs in de financiële dienstverlening die werkzaam zijn bij banken, notariaat, advocatuur, verzekeraars, (financieel) consultants, accountants, belastingsadviseurs en intermediairs.

AANPAK

Aan de hand van een nieuw Dynamisch Business Model® wordt het thema klantbelang centraal praktisch zichtbaar gemaakt.  Na afloop van de training ontvangen de deelnemers het boek van de trainers Jaap Zijlstra en Lizanne Vroom ‘Liefde komt niet van een klant!’, klantbelang centraal door door waardecreatie en vertrouwen in de financiële sector’. Op een indringende wijze wordt u meegenomen in de praktijk van het WAAROM, WAT, HOE EN WIE.